Logo oraz znaki marki mojego autorstwa


Startup Mind

Projekt kierowany do przedsiębiorstw stawiających pierwsze kroki w biznesie lub rozpoczynający digitalizację swoich przedsiębiorstw, a także innych osób zainteresowanych założeniem własnej działalności.

Logo w pierwszej kolejności ma symbolizować pomysł oraz proces tworzenia pomysłu na biznes – stąd żarówka, która symbolizuje pomysł w formie lini/ścieżki. Jednorożec z kolei nawiązuje do unicornów, czyli niezwykle udanych startupów, które osiągnęły wycenę co najmniej miliard dolarów.


Halstro

Projekt logo dla masażystki. Celem projektu było przekazanie spokoju oraz relaksu jaki płynie z korzystania z usług masażu.

Projekt w kontekście całości zaprojektowanej przeze mnie identyfikacji wizualnej: https://gtcreation.pl/halstro-projekt-identyfikacji-dla-masazystki/


Alfart

Projekt logo dla komisu samochodowego.

Projekt w kontekście całości zaprojektowanej przeze mnie identyfikacji wizualnej: https://gtcreation.pl/alfart-komis-samochodowy/


Snycerz

Projekt logo na potrzeby marki lokalnego piwa rzemieślniczego. Design nawiązuje do rzemieślniczej tradycji snycerstwa – niezwykle popularnego, tradycyjnego rzemiosła w województwie małopolskim.

Projekt w kontekście całości zaprojektowanej przeze mnie identyfikacji wizualnej: https://gtcreation.pl/piwo-rzemieslnicze-snycerz/


Pasieka pod dębem

Projekt logo dla lokalnego producenta miodu w województwie świętokrzyskim.

Projekt w kontekście całości zaprojektowanej przeze mnie identyfikacji wizualnej: https://gtcreation.pl/pasieka-pod-debem-identyfikacja-wizualna/


Kraków Quadball Cup

Projekt logo na potrzeby krakowskiego turnieju quadballa.

Głównym założeniem designu tego logo było wpisanie skrótu literowego turnieju „KQC” w pętle, które są niezwykle charakterystycznym elementem tego sportu.

Projekt w kontekście całości zaprojektowanej przeze mnie identyfikacji wizualnej: https://gtcreation.pl/krakow-quidditch-cup/


Koło Gospodyń Wiejskich „Jarzębina” w Sielcu

Logo dla KGW „Jarzębina”. Design zakładał pokazanie regionalności oraz folkowości z uwzględnieniem jarzębiny, która miała się stać symbolem koła.